januar 27, 2012

Gym Class Heroes

Gym Class Heroes med Meet'n'Greet


Min Bedste homie, Theodor, skrev til mig onsdag d. 18. Januar, at han havde vundet billetter til Gym Class Heroes i Amager Bio, hvor, man fik chance for at møde bandet og snakke med dem. 
Koncerten var på Amager dagen efter. Han bor selv på Christianshavn, ret tæt på Amager, så det var jo intet problem for ham. HELLER IKKE FOR MIG! På trods af min skole, og min 2. g's opgave, bestilte jeg togbilletter med det samme, og var på et tog lige efter skole torsdag eftermiddag. Var i KBH 16:30 og tog ind til Amager kl. 18. Så mødte vi dem, og Travie sagde til mig: 
"Cool Jacket. Can I have on in the show?"
Jeg sagde: "Suuuuuuure thing", og spurgte om de manglede en danser. Det startede en samtale med bassisten, med den 5-stringed bass. Hans 2 små søstre er også dansere, så det var vildt nice :)

Anywaaays. Aftenen var uforglemmeligt fed, og er Theo evigt taknemlig for at tænke på mig helt herovre i Vest Jylland, frem for sine venner i København.

Theodor Kier? I love you <3

4 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er du heldig! :) Må ha' været en helt uforglemmelig aften.

    Knus, betinadanielsen.blogspot.com :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også bare en super fed aften.. Kom hjem kl. 05:30. Og skulle op 30 min. senere og i skole... :)
      Har gjort det før i forbindelse med danse workshops i København, så man må ofre sig lidt for det, man vel. Hehe

      Slet
    2. Det lyder helt vildt fedt! Man ofrer sig jo altid, hvis det er noget man helt vildt gerne vil :)

      Slet
  2. fed blog :-)

    - tag gerne et smut forbi min blog, http://www.amaliehoelgaard.blogspot.com/

    SvarSlet

Smid en kommentar!
Det ville være kodylt ;) .....
Catch u on 'da flip syde!