januar 25, 2012

Lang tid siden

Back! Starting with my niece!


Tjah. Jeg har ikke lige fået lagt noget ud i lang tid. Men nu hvor jeg har fået taget lidt billeder igen, efter en halv-travl periode, vil jeg lige lægge nogle af dem ud.
Min vidunderlige niece, Nanna Bjørk, er her og har været det næsten siden mandag.
Det er første gang hun sover her om natten, og hun bliver til i morgen, hvor hende og min bror (hendes far) tager tilbage til København :) ....

Her er et par billeder fra julen, hvor vi malede, tegnede, lavede glas, dansede, bagte, pyntede osv.
Ydermere er der billeder fra i dag, hvor vi rigtig har hygget.













4 kommentarer:

  1. Super god blog! Er helt vild med designet. :)
    Vi har lige oprettet en blog, og det ville være rigtig dejligt hvis du gad kigge på den :) http://madeformocha.blogspot.com xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Det er min væk, jeg har som baggrund. Retro 70'er Wall Paper. Elsker det tapet. Hehe :)
      Kigger da lige forbi

      Slet
  2. Nurg den pige er da bare for cute! - Elsker forresten virkelig din header :) hehe...

    Kig forbi hvis du får lyst :)

    Kyss Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er simpelthen SÅ skøn og dejlig. Det gladeste lille menneske på Jorden, og så ligner hun vores familie både på udseende og på væremåde. Hun er perfekt :) ... Hehe

      Jeg kigger forbi. jeg har lyst :)

      Slet

Smid en kommentar!
Det ville være kodylt ;) .....
Catch u on 'da flip syde!