januar 27, 2012

SRO Skrivning.

SRO skrivning
Dette billede passer slet ikke. 

Okay, så jeg er igang med at skrive SRO (Studie Retnings Opgave) omkring "Vold i Hjemmet". Jeghar fagene Engelsk og Spansk og skala analysere "El Bola" af Achero Mañas og Verónica Fernández og "Dimension" af Alice Munro.
Det er to rigtig gode historier, som er forskellige og ens på flere måder. Den første mere fysisk voldelig end den anden, som er mere psykisk voldelig.

Anywaaays. I aften skal Abstractet afleveres. Så har ret travlt. Men ja, som sagt: Gode historie, så det skal nok blive godt at skrive.

Men men men men, jeg har et lille problem:
Jeg skriver tit alt for meget. 
Så. Ja, okay! "Lille" er det ikke. Jeg skal lære at korte mig ned, hvilket bliver en stor udfordring for mig, fordi vi har kun 6-8 sider, at analysere en hel film og en lang novelle på. Såe ja! Wish me good luck.
_________________________________________________________

1 kommentar:

  1. U CAN DO IT! Bare begræns, begræns, begræns, og glæd dig over, hvis du har ekstra plads til sidst pludselig!

    xx.

    SvarSlet

Smid en kommentar!
Det ville være kodylt ;) .....
Catch u on 'da flip syde!